poniedziałek, 26 listopada 2012

jabłuszka

1 dzień dobija końca :) i jestem z niego w pełni zadowolona, zjadłam 3 jabłka i nawet nie bylam głodna ? tylko herbate i wode piłam hektolitrami :)  postanowiłam zrobić 3 dni diety jablkowej by oczyszczyć organizm a pozniej poprostu zwykle "mniej żreć". a wiec moj dzisiejszy bilans to : jablka jabłka jablka :) samopoczucie nawet dobre :) waga rano pokazała 57,5 wiec przytylam 15, kilo ;/ ale mam nadzieje ze szybko to nadrobie a potem bedzie tylko lepiej :)

2 komentarze:

  1. pewnie, że nadrobisz. już na samych jabłkach w te 3 dni waga powinna pójść w dół. a później mż+ćwiczenia, będzie idealnie. super, że wróciłaś i się nie poddajesz:)
    3mam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ci idzie! Oby tak dalej a wkrótce osiągniesz swój cel :)

    OdpowiedzUsuń